Predviđanja: IT lideri će morati da razviju čvršće odnose sa marketingom

0

Prema Gartneru, povećana ulaganja u marketing tehnologije zahtevaju veću angažovanost IT lidera kako bi se omogućilo da marketing ostvari punu poslovnu vrednost od svojih ulaganja. U 2015. IT lideri koji podržavaju marketing će morati da izgrade jače partnerstvo sa marketingom i pomognu u proceni rešenja (arhitektura, funkcionalnost, skalabilnost, performanse i bezbednost), izvora podataka, upravljanju i konsolidaciji portfolija aplikacija i integraciji rešenja.

“Marketing nastavlja da bude vruća oblast IT investicija i tehnoloških inovacija sa brzo rastućim portfolijem aplikacija koja zahteva veću integraciju i fokusirane investicije”, izjavila je nedavno Kimberly Collins, potpredsednica istraživanja u Gartneru. “IT lideri koji podržavaju marketing će morati da razviju jake veze sa marketing liderima da bi pomogli da marketing izvuče pun potencijal iz svojih IT investicija.”

Gartner je izneo niz predviđanja o tehnološkim investicijama marketinga. Tako njegovi analitičari smatraju da će do 2018. CIOi koji izgrade jake veze sa marketing menadžerima ostvariti porast od 25% povrata od investicija u marketing tehnologije…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.