Postali smo milioneri!

0

U martu ove godine prvi put probili magičnu brojku od 1.000.000 poseta u mesec dana, kažu službeni Google Analytics brojevi Agroklub-a.

Rast i razvoj informacionog sistema Agroklub je upravo ovih dana obeležen s još jednim dostignućem. Naime, prema službenoj analizi poseta Internet projekta Google Analytics, Agroklub je u martu ove godine prešao magičnu granicu od milion poseta u mesec dana.

Brojevi govore da je u trećem mesecu 2017. godine ostvareno 1.104.103 poseta od strane 692.086 jedinstvenih posetilaca, što je rast od 25% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Pri tome više od 95% poseta dolazi iz šire, jezično povezane regije.

Više od milion poseta u mesec dana

Taj rezultat smo i očekivali, jer kontinuirano rastemo po svim pokazateljima, pa tako i s brojem ostvarenih poseta. Posebno mi je drago što kroz naš rast dokazujemo želju poljoprivrednika za informacijama i znanjem. Svi se moramo menjati i prilagođavati tržištu, pa i sektor agrara, a naši podaci govore da su farmeri toga itekako svesni. Ponosni smo, jer kroz naš rast klijentima uvek dajemo više, a rezultat je obostrano zadovoljstvo, rekao je povodom milestonea Mario Relatić, menadžer prodaje firme Agroklub d.o.o.

Od osnivanja 2008. godine do danas, informacioni sistem Agroklub beleži velike stope rasta, a danas je prema relevantnim istraživanjima dominantan medij u sektoru agrara u više država, pre svega u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.

Brojevi su bitni, ali kvalitet je važniji

Agroklub danas ima 13 zaposlenih u Osijeku i Novom Sadu, a mreža dopisnika, spoljnih saradnika, broji više od 70 novinara iz šireg regiona. Njihova urednica, Ivana Nađ, ovim je povodom naglasak stavila na kvalitet sadržaja:

Puno ulažemo u razvoj i sadržaj, te svakodnevno pokušavamo da damo što više tačnih, korisnih i pravovremenih informacija poljoprivrednim proizvođačima i drugim stanovnicima ruralnih prostora. Iako nam je svima na internetu merilo broj poseta, trudimo se da ostanemo relevantni i fokusirani na teme ruralnog prostora. Brojevi su važni, ali kvalitet je još važniji. Ovaj broj poseta nam laska i govori da smo na pravom putu, ali trka za brojevima mnoge medije odvodi u pogrešnom smeru. Kada se to uzme u obzir, a s obzirom na to da je tržišni potencijal limitiran jezičnim područjem, naš rezultat ocenjujem odličnim. Izgradili smo tržišnu poziciju i regionalni Internet brend, a još uvek imamo prostora za rast. Najvažnije je da naši čitaoci imaju koristi od informacija koje prikupljamo, priređujemo i objavljujemo.

Uskoro i nova četvrta generacija Agroklub-a

Sektor poljoprivrede obeležen je brojnim izazovima, puno se toga očekuje od proizvođača i regulatora tržišta. Mnogi nestrpljivo čekaju da vide šta će bliska budućnosti da donese, a da će ova godina biti izrazito važna i za Agroklub potvrđuje i Vedran Stapić, direktor razvoja IT sektora:

Sledeće godine nas čeka važan jubilej, 10 godina Agroklub-a, pa nam je želja da tu godinu dočekamo u još boljem izdanju, a kao podlogu za budući rast. Upravo privodimo kraju opsežan redizajn celog sistema, s ciljem da našim poljoprivrednicima ponudimo još bolje korisničko iskustvo, veću brzinu rada kao i dodatne mogućnosti. Raduje nas činjenica da svojim radom pomažemo deo privrede, koji nas hrani. U bliskoj budućnosti, javnosti ćemo predstaviti četvrtu generaciju Agroklub-a od koje svi puno očekujemo.

Prema rečima vlasnika Agroklub-a, poljoprivrednici mogu u perspektivi da očekuju još značajniju podršku iz oblasti informaciono-komunikacionih tehnologija, kroz sve elemente ovog onlajn sistema – portal, oglasnik, baze podataka, društvenu mrežu i druge alate i servise.

Gledajući u strukturu vlasništva i ostvarene rezultate, Agroklub je danas jedan od retkih te veličine i uticaja na medijskoj sceni, koji deluje nezavisno izvan velikih medijskih grupacija.

__________________________________________

O informacionom sistemu Agroklub

Informacioni sistem Agroklub osnovan je 2008. godine s ciljem boljeg informisanja poljoprivrednika i stanovnika ruralnih područja. Deluje putem interneta na tri tržišta s jezično i tematski prilagođenim sadržajima – u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. Sistem svakodnevno posećuje više desetina hiljada poljoprivrednika, a neke brojeve koji ga opisuju možete pogledati ovde:

  • 9 godina informisanja poljoprivrednika putem interneta
  • Više od 16.500 registrovanih posetilaca
  • Više od 30.000 objavljenih tekstova
  • Više od 27.000 objavljenih poljoprivrednih oglasa
  • Više od 100.000 followera na društvenim mrežama
  • Više od 10.000 instalacija Agroklub mobilne aplikacije (Android + iOS)

 

Share.