Oracle: Tehnološka platforma za uspešan digitalni put

0

Piše: Vladimir Knežević, generalni direktor Oracle Srbija & Crna Gora

Poslovno okruženje u celom svetu, ali i u našoj regiji, nikada nije bilo dinamičnije. Količina novih informacija, a posledično i poslovni procesi, koji su se nekada menjali godinama, sada se menjaju na mesečnom, nedeljnom ili čak dnevnom nivou. Trenutno se nalazimo u do sada najvećem rastu podataka, a prema Forbsu do 2020. godine oko 1,7 megabajta novih informacija će biti kreirano SVAKOG sekunda za SVAKO ljudsko biće na planeti. Ovo je zapanjujuće. Ne možemo da poreknemo, živimo u krajnje zanimljivom vremenu. U sred digitalizacije i promene načina poslovanja, morate se zapitati kako ćete upravljati rastom podataka, a pre svega bazama podataka u narednim godinama, i na koji način ćete organizovati svoju infrastrukturu tako da bude spremna da ovo prihvati.

Iako je era digitalnog sadržaja odavno počela, primećuje se da je strah od prihvatanja novih tehnologija još uvek prisutan. Strah od neuspeha je velika barijera mnogim kompanijama da se okrenu novim tehnološkim pravcima. Kompanije često osećaju rizik za investiciju u tehnološki napredna rešenja, što se često percepira kao potencijalni trošak vremena i resursa.

Ukoliko dodamo i par primera sa globalnog tržišta, kao na primer kompaniju Kodak, koja je ušla u digitalnu fotografiju iako je bila vodeći igrač u industriji klasične fotografije, ili kompanija Apple, koja je svoje audio-video uređaje (IPod, IPad) praktično zamenila proizvodom Iphone, zaključujemo da razloga za oprez i razmišljanje ima na pretek…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.