Novi sajt Erste Banke – “Želim” umesto “Gde li je?”

0

Kada posetilac dođe na novi sajt Erste Banke (www.erstebank.rs), umesto u bankarstvu uobičajenog spiska proizvoda o onome šta sve Banka nudi, dočekaće ga reč „Želim“.

Želim sigurnu budućnost za svoju porodicu, želim uvek dostupan novac, želim život sa minimumom rizika, želim…

I upravo je ceo koncept novog veb sajta Erste Banke zasnovan na željama klijenata. Na novoj stranici ne morate više pretraživati proizvode po njihovom nazivu, već je ona osmišljena tako da pruža odgovore na potrebe. Moderan, jednostavan dizajn i navigacioni sistem omogućavaju svima koji dođu na sajt da lako pronađu željene informacije, ali i dobiju odgovore na potencijalna pitanja kroz onlajn pomoć i konsultaciju sa timom Banke.

Polazeći od potreba zastupljenih u sekciji „Želim“, korisnike na sajtu očekuje logična, intuitivna navigacija. Jezik je blizak korisnicima, bez suvišnih formulacija, ali sa svim relevantnim podacima na osnovu kojih se može doneti odluka u vezi sa određenim proizvodom ili uslugom.

„Akcenat je stavljen na potrebe klijenta, a cilj nam je bio da kroz sveden dizajn i mogućnost jednostavne navigacije, korisnicima pružimo najbolje iskustvo, odnosno da na što lakši način pređu put od želja do njihovog ostvarenja“, izjavila je direktorka marketinga Erste Banke, Smiljka Dokić Jeremić.

Sajt je prilagođen novim tehnološkim trendovima, a njegov sadržaj se u potpunosti prilagođava uređaju sa kojeg se pristupa. Izrađen je prema visokim vizuelnim standardima, sa ciljem stvaranja jedinstvenog korisničkog iskustva za sve klijente u okviru Erste Grupe.

Share.

Comments are closed.