Novi načini kreiranja nove vrednosti kroz digitalnu transformaciju

0

Generalni direktori više ne dovode u pitanje potrebu da prime tehnologiju u srž svog poslovanja u cilju stvaranja vrednosti za kupce. Van svake sumnje, digitalne tehnologije su unele revoluciju u to kako kupci doživljavaju vrednost. Kreiranje personalizovanih i neprekidnih iskustava koja su sve više tražena zahteva sveobuhvatan pogled na kupce i sve njihove odnose sa kompanijom. To zahteva neviđen nivo kastomizacije, odgovornosti i inovativnosti, jedan je od zaključaka Osamnaeste godišnje PwC ankete.

Raditi sve to efikasno naprosto nije moguće bez korenitih promena. Kompanije sve više prepoznaju da im je potrebno da rekonfigurišu svoje operativne modele – možda i svoje poslovne modele. A da bi se to postiglo one ne samo što treba da obezbede ulaganje u prave digitalne tehnologije, već i da budu kadre da ih implementiraju na pametan i efikasan način, apostrofira se u Izveštaju…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.