Menjanje korisnika u digitalnom dobu

0

U digitalnom dobu je važniji nego ikad snažan fokus na korisničko iskustvo. Temeljni višekanalni pristup daje preduzećima odlučujuću prednost na tržištu. Ali put ka stvaranju održivih rešenja je težak i počinje izborom odgovarajućih alata, a neke od njih nudi švajcarska kompanija Mimakom.

Digitalno doba je tu da ostane: širok spektar sektora je doživeo velike transformacije, počevši od muzičke industrije do maloprodaje. Izgleda da postoje neograničene mogućnosti za startup kompanije sa novim, disruptivnim idejama da uđu na tržište. Sve može da se umreži i da se upravlja digitalno. Digitalizacija je takođe promenila ponašanje korisnika i njihova očekivanja – tzv. korisničko iskustvo. Kompanije koje nude dobro korisničko iskustvo dosežu do svakodnevnog života ljudi, unapređuju odnose sa korisnicima i zadržavaju ih. “Omnichannel” je krilatica koja referiše na holističko, jednostavno i sveobuhvatno korisničko iskustvo koje je konzistentno u svim kanalima i dodirnim tačkama preduzeća. Implementacija višekanalne strategije ima za cilj da poboljša korisničko iskustvo – od vitalnog značaja je postaviti fokus na korisničke potrebe i ponašanje. To će se postići samo ako se validni podaci koriste za pažljivo planiranje dnevnih poslova korisnika.

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Comments are closed.