Kako GDPR utiče na LinkedIn?

0

GDPR (Opšta  uredba EU o zaštiti podataka) koja je stupila na snagu 26. maja 2018. godine u svim državama Evropske unije (uključujući Veliku Britaniju, Irsku, Norvešku i Lihtenštajn) primenjivaće se na bilo koje preduzeće koje posluje sa klijentima u EU. U pitanju je zakon koji će zahtevati od firmi i organizacija da bolje zaštite lične podatke korisnika. Šta to sve podrazumeva u praksi i na koji način GDPR utiče na LinkedIn objašnjava u svom postu na ovoj društvenoj mreži Perry van Beek, ekspert za prodaju preko Linkedina i drugih društvenih mreža.  

GDPR će zameniti EU propise o podacima iz 1998. godine kako bismo bili u toku sa tim u koje svrhe se naši podaci koriste. Cilj GDPR-a je da pruži bolju zaštitu subjektima podataka, kao i da onima koji upravljaju podacima nametne strožije uslove za prikupljanje, čuvanjei manipulisanje podacima. Pod udarom GDPR-a najviše će biti marketinške prakse, a marketari će morati da pridobiju aktivnu saglasnost kako bi sa nekim ostvarili marketinšku komunikaciju.

Nedostaci i prednosti

S jedne strane, usklađenost sa GDPR-om će nesumnjivo dovesti do toga da neka preduzeća izgube deo svojih potencijalnih klijenata i pretplatnika. S druge strane, njihove newsletter liste će imati veću stopu otvaranja i klikova, kao i čistije podatke. Posledično, to podrazumeva značajnije i vrednije veze, jer će ljudi koji su ostali na listi biti upravo oni koji su istinski za to zainteresovani. Što se korisnika tiče, oni mogu biti sigurni da su njihovi podaci bezbedni i da se koriste u skladu sa novim zakonima…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.