EY Srbija – Kako izgraditi poverenje u cloud?

0

31/12/2014 –

Petnaest minuta vašeg vremena i kreditna kartica. Toliko je potrebno da bilo ko u okviru organizacije postane korisnik cloud usluga. Lakoća korišćenja je jedan od ključnih razloga zbog kojeg pojedinci, poslovne jedinice ili čitava odeljenja sve češće koriste usluge cloud provajdera. Krajem 2013. godine, International Data Corporation (IDC) je objavila rezultate istraživanja koji su ukazivali na to da će potrošnja koja odlazi na cloud servise širom sveta dostići 47,4 milijarde USD. Međutim, najnovija istraživanja ukazuju na to da će potrošnja vezana za cloud usluge do 2017. godine dostići 107 milijardi USD.

Cloud computing predstavlja suštinski pomak u IT industriji koji će zajedno sa Big Data, društvenim medijima i mobilnim tehnologijama redefinisati IT i poslovanje generalno. Ova inovacija optimizovaće IT troškove, pojednostaviti IT operacije, podstaći nove inovacije i omogućiti organizacijama da postignu rezultate neopterećujući se IT ograničenjima. Ipak, uprkos rapidnoj eskalaciji korišćenja cloud servisa, mnogi IT rukovodioci su nespremni da odobre „cloudfirst“ pristup, a još problematičniji su oni rukovodioci koji ne žele da prihvate korišćenje bilo kojeg cloud servisa navodeći kao brigu bezbednost i privatnost podataka, operativne izazove ili nemogućnost kontrolisanja podataka kada jednom napuste sistem…

Tekst u celosti možete da pročitate u virtuelnom izdanju časopisa.

Share.

Leave A Reply